Site-ul www.wellershop.ro utilizeaza cookie-uri
Pentru a asigura buna funcționare a site-ului nostru, pentru a imbunătăți utilizarea și funcționalitatea acestuia, pentru a personaliza conținutul și anunțurile și pentru a analiza traficul, asemenea majoritatii site-urilor, folosim cookie-uri. Prin navigarea pe acest site, sunteți de acord cu Politica de utilizare a cookie-urilor.
Meniu
Sunteţi aici: > Pagina principală >

Termeni și condiții

Informații legate de achiziție

Selectarea produsului

Clientul are posibilitatea de a alege sau a comanda din produsele magazinului.Clientul poate face click pe produsul selectat pentru a vizualiza descrierea sa detaliată. Dacă intenționați să achiziționați, plasați produsul pe care doriți să îl cumpărați într-un coș virtual accesând butonul Adăugați în coș”. Accesând butonul „Vizualizare” din coș, veți găsi produsele plaste în coș în timpul achiziției, precum și suma totală a facturii și costul de expediere. Aici se poate verifica corectitudinea comenziilor, în special prețul și cantitățile, care pot fi modificate după necesitate. Coșul calculează instant și automat suma totală a comenzii.


Trimiterea comenzii
Dacă considerați că, cantitatea de produse din coșul dvs. este optimă, ați verificat suma totală și decideți că doriți să le cumpărați puteți pur și simplu să faceți click pe butonul "Finalizare".

Pentru a plasa o comandă aveți la dispoziție trei opțiuni:

  • vă autentificați ca și client deja înregistrat
  • vă înregistrați ca și client nou
  • cumpărați fără a vă înregistra

Dacă ați mai achiziționat anterior din magazinul nostru, introduceți adresa de email și parola pe care le-ați furnizat în timpul înregistrării anterioare. Dacă doriți să vă înregistrați ca un client nou, introduceți informațiile necesare creării unui cont nou, iar informațiile vor fi stocate de sistem și la următoarea achiziție trebui doar să vă logați.  Pentru achiziții fără înregistrare, introduceți adresa de facturare și de expediere. În pasul următor, selectați metoda de expediere potrivită pentru dvs. 

  • Livrare la domiciliu (DPD curier) 
  • Preluare personală de la sediul firmei

Apoi, va trebui să alegeți o metodă de plată potrivită pentru dvs.:

  • Ramburs - (plata în numerar în cazul livrării la domiciliu, la primirea expediției către angajatul firmei de curierat DPD)
  • OP înainte de livrare - (prin internet banking)
  • Numerar  (la sediul firmei la o oră prestabilită)

Dacă sunteți de acord cu conținutul coșului de cumpărături, faceți click pe butonul „Comandă” pentru a trimite comanda.


Prețuri
Prețurile noastre sunt prețuri valabile la momentul comenzii și pot fi vizionate în dreptul produselor de pe webshop. Prețurile afișate sunt prețuri brute cu TVA inclus, însă aceste prețuri nu includ costurile de expediere. Costul de expediere poate fi vizualizat în timpul procesului de plată înainte de finaizarea comenzii, precum și în condițiile de cumpărare. Dacă există lipsuri sau erori în produsele sau prețurile produselor scoase la vânzare pe web, ne rezervăm dreptul de a face corecții. În acest caz, vom informa clientul cu privire la noile date imediat după recunoasțerea erorii și remedierea acestuia. În acest caz cumpărătorul poate reconfirma comanda sau poate avea opțiunea ca oricare dintre părți să se retragă din contract.

Prelucrarea comenzilor
Prelucrarea comenzilor are loc în 24 de ore, în zilele lucrătoare.

Posibilitatea corectării erorilor de introducere a datelor
Aveți posibilitatea de a corecta erorile de introducere a datelor înainte de apăsa butonul de „Comandă”.

Confirmarea
Pentru toate comenzile intrate trimitem confirmare de primire. Acesta însemnând, că după plasarea comenzii dvs.veți primi un e-mail generat automat despre primirea comenzii, iar mai apoi (în zilele orele lucrătoare) un alt e-mail în care vă precizăm data estimată de livrare. În cazul în care doriți consiliere telefonică apelați serviciul clienți sau oricare dintre numerele de telefon din e-mail.

Termeni de plată
Produsele de pe webshopul nostru pot fi plătite personal la preluarea din sediu, sau se pot achita prin ramburs. În cazul din urmă se va achita curierului la primirea expediției prețul integral de achiziție la care se adaugă și costurile de expediere. 

Transportul
Expedierile sunt livrate prin intermediul serviciului de curierat DPD. Termenul de livrare al produsului este specificat în e-mailul de confirmare. Preferințele legate de livrare pot fi comunicate prin telefon la nr. de telefon din e-mailul de confirmare primit. 

Costuri de livrare:
Tarifele noastre de livrare sunt uniforme în toată țara. În prezent nu efectuăm livrări în afara României.

Retragerea de la livrare
În cazul în care webshopul nu își îndeplinește obligațiile care îi revin în temeiul contractului, deoarece bunurile specificate în contract nu sunt disponibile pentru acesta sau nu este posibil să furnizeze serviciul comandat, este obligat să informeze clientul despre acest lucru. Webshopul online nu încheie contracte cu minori. Prin acceptarea condițiilor comerciale, clientul declară că este major.

Returnarea produsului
Returnarea produsului se poate face doar în starea și ambalajul original, în cantitatea și calitatea primită de noi.

Informații despre condițiile contractului
Contractul se consideră încheiat/nu se consideră încheiat. Contractul încheiat va fi înregistrat/ nu va fi înregistrat, va fi disponibil, nu va fi disponibil ulterior.

Dreptul de retragere/ Garanția de returnare
Clientul se poate retrage din contract fără să specifice motivul în termen de 8 zile lucrătoare. Clientul își poate exercita dreptul de retragere din ziua preluării mărfii comandate.Vânzătorul este obligat să restituie suma plătită de client imediat, dar nu mai târziu de 30 de zile după data retragerii. Cumpărătorul nu își mai poate exercita dreptul de retragere dacă a desfăcut ambalajul produsului, sau a început utilizarea acestuia. Clientul va suporta costurile provenite cu returnarea bunurilor datorită exercitării dreptului de retragere. Cu toate acestea, vânzătorul poate solicita despăgubiri pentru daunele rezultate din utilizarea necorespunzătoare a bunurilor. În cazul în care mărfurile returnate în temeiul dreptului de retragere nu sunt în stare perfectă, revânzabilă, clientul este obligat să plătească despăgubiri dacă a cauzat deteriorarea, distrugerea sau altă imposibilitate de a returna bunurile în mod intenționat sau din neglijență. În cazul în care se constată că produsul a fost deteriorat în timpul deschiderii în prezența celui care îl livrează (personalul de la firma de curierat) și daunele au avut loc înainte de primirea mărfii, vom asigura returnarea produsului și anularea vânzării acestuia imediat. Orice fel de daune sau lipsuri de conținut provenit din timpul transportului trebuie semnalizat și inlus în raport. Nu putem fi considerați responsabili pentru lipsurile de conținut sau daune provenite în timpul transportului.


Clauză de proprietate
Bunurile livrate rămân în proprietatea furnizorului până la plata integrală a prețului de achiziție. În cazul unor comenzi eronate, neacceptate, produsul va fi stocat în numele „noului” proprietar, iar contravaloarea va fi plătită noului proprietar după o altă vânzare reușită.

Modificarea și anularea comenzilor
După plasarea unei comenzi, software-ul magazinului web trimite automat un mesaj de notificare cu privire la faptul că, comanda a fost plasată cu succes. Acest mesaj de notificare nu constituie un contract între vânzător și compărător. Dacă cumpărătorul nu primește notifcaea în termen de 48 de ore, obligațiile de ofertare ale cumpărătorului vor fi încetate.

Vânzătorul oferă cumpărătorului posibilitatea de a anula comanda electronic până la începutul demersului comenzii. La începerea executării comenzii clientul va fi notificat prin e-mail sau prin telefon cu privire la durata preconizată a execuției și la execuția în sine după care anularea comenzii va fi posibilă doar personal sau prin contactarea  "Serviciului clienți" sau "Contacte". Modificările ulterioare ale comenzii pot fi făcute numai în scris sau prin e-mail.